şansını mı denemek istiyorsun? öyleyse, rastgele bir yazıyı okumaya ne dersin?

Organize Matbaacılık İçin Şikayetim Var

Yarışma bayramın 4.günü akşam başladı, biz yarışmanın detaylarına ertesi gün akşam ulaşabildik. Efendim durduk mu, tabi ki durmadık. Hemen bir revizyon ile yola çıkarak organize matbaacılık konusunda edindiğimiz bilgiler doğrultusunda bir brnckvvtmllttrhaberi hazırlamak üzere yarışmaya katıldık.

Ama başlıkta da görebileceğiniz gibi bu yazımda size biraz şikayette bulunmak istiyorum. Evet biliyorum, Google'ı kullanıcılarına şikayet etmek mantıksız fakat elden ne gelir sonuçta güncel kalmalı ve bir organize olmalı...

Sitemizi açıp, 4 farklı içerik girmemiz ve farklı bookmark platformlarına sitemizi imlememize rağmen henüz sitemiz index almadı. Dikkatimi çeken diğer bazı blogspot sitelerin de geç index almasıydı. revizyon ile organize matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi yarışmasında sanıyorum ki en üst sıraları blogspot siteler alacak fakat paravan site olarak wordpress ve bloggum adreslerini kullanan organize matbaacılık sektörünün ileri gelenleri ipi göğüsleyecek...

Google amca gel buraya ve indexle şu siteyi, özgün ve güncel olarak neler yapabileceğiz sonra da biz gösterelim kendimizi. Ayrıca belirtmem gerekirse revizyon ile organize matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi yarışması dahilince edindiğimiz bu domaini yarışma sonrasında nasıl değerlendireceğimi bilmiyorum. Sonuçta içerik üretiyoruz, ben olsam yarışma sonunda ilk 3 sayfada sıralamada çıkan blogspot, bloggum ve blogcu gibi siteleri satın alırdım.

Revizyon ile bazı organize matbaacılık işlemleri konusundaki alınan brnckvvtmllttrhaberi ve haberlerine göre google hala bizi indexlemedi fakat biz de bu yarışta varız. Duy bizi google :) Yani beni ;)

0 yorum: