şansını mı denemek istiyorsun? öyleyse, rastgele bir yazıyı okumaya ne dersin?

brnckvvtmllttrhaberi siralamasi

Şaka gibi ama hala index alamadık ve yolumuza devam ediyoruz. İlk günlerde ping ve bazı sitelerimden yazı içi link verme şeklinde girişiminde bulunsam da artık bunları yapmadan doğal yollardan info almasını bekleyecem. Daha sağlıklı bir sonuç olacağını düşünüyorum.

Daha önce revizyon ile organize matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi konusundaki bilgileri ve yarışma kurallarını sizlerle paylaşmıştık. Sıralamaya henüz girememize rağmen henüz umudumuzu kaybetmedik :p Yardım et google amca :) Şaka bi yana ben tüm yarışma boyunca böyle saçmalamayı sevecem gibi. Bir revizyon ile başka bir organize matbaacılık sitesi daha mı açsak acaba :D

Dostum karar verdim, ödül mödül hikaye bu yarışmada kendimi denemek ve farklı açılımlar için bu yarışmanın ön ayak oluşturmasını düşünüyorum. Bu yüzden brnckvvtmllttrhaberi konusunda her türlü bilgiyi sizle paylaşacam :p Makarayı seviyorum be hocam :)

0 yorum: