şansını mı denemek istiyorsun? öyleyse, rastgele bir yazıyı okumaya ne dersin?

Hey Bot Amca Bu Tarafa

Normalde bir sitenin indexlenmesi için sabırlı olmanız gerekir fakat nedense şu an hiç de sabırlı değilim. İçerik üretmek istiyorum fakat henüz index almamış siteye yazmak biraz acayip oluyor. Heey bot amca hadi gel buraya, bak burda da sıralama almayı hak eden bir revizyon ile organize matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi bilgi platformu var. İçeriğimizi revizyon ile daha organize bir hale getirdiğimizi belirtmeliyim, yani umarım öyle olacak :)


Organize matbaacılık sektöründe de bir gelişme yok, yok hani merak ediyorsanız diye söylüyorum. Bu arada brnckvvtmllttrhaberi baya ses getirdi, sizin haberiniz oldu mu :) Saçmalamakta üstüme yoktur diye biliyordum ama daha iyi saçmayalayan arkadaşları da gördüm yarışmada ama cidden yarışmadaki favorim şu an brnckvvtmllttrhaberirevizyon.blogspot.com adresiyle katılan arkadaş :D Yazılar çok saçma ama çok matrak :p Dostum başarılar ne deyim, sıralaman da güzel :)

Artık index alalım, kara kuru olsun ama bi index olsun be google amca kaç gündür bekletitosun bak bizi revizyon ile organize matbaacılık brnckvvtmllttrhaberi yarışmasında zirve yapmaya hazır ol google amca :) Özgünlük ve güncellik neymiş anlarsın sonra :D

0 yorum: